Ibu Ini Habis Nyawa Selepas Melahirkan, Dan Bayi Ini Seperti Tidak mahu melepaskan Ibunya. Akhirnya Keajaiban Ini Terjadi!…

Ibu Ini Habis Nyawa Selepas Melahirkan, Dan Bayi Ini Seperti Tidak mahu melepaskan Ibunya. Akhirnya Keajaiban Ini Terjadi!… Tonton VIDEO Penuh Di Bawah

Seorang ibu tiba-tiba meninggal dunia selepas melahirkan walaupun bayi itu selamat. Apabila doktor telah berputus asa dalam usaha menyelamat, bayi itu menangis dengan suara yang kuat ketika jari-jari kecilnya cuba memegang pangkal hidung ibunya seolah-olah tidak ingin menjauh.

Terjemahan Oleh Beritakopak.org / Sila Like Facebook Beritakopak Untuk Cerita dan Berita Menarik!

Pada masa itu keajaiban itu berlaku, ibu yang jantungnya berhenti tiba-tiba sedar kembali dan membuka kelopak mata.

Mungkin ini adalah hubungan keluarga yang istimewa antara ibu dan anak .Sebelum ini ada kisah si ibu yang memegang bayi yang telah meninggal dunia, dengan kuasa tuhan jantung si bayi berdegup kembali. Tetapi kali ini si bayi yang ‘menghidupkan’ ibu dengan izin yang Maha Kuasa.

Kejadian yang menimpa seorang ibu yang melahirkan anak di Queen Elizabeth Hospital di Hong Kong ini membuat pakar perubatan keliru kerana jantung ibu itu telah berhenti selepas melahirkan bayinya.

Walau bagaimanapun, 3 jam selepas doktor berusaha untuk menyelamatkannya tetapi gagal dan mengisytiharkan ibu tersebut meninggal dunia. Bayi itu dibawa pembantu perubatan kepada ‘mayat’ ibunya.

Pada ketika itu bayi itu tiba-tiba menangis dengan kuat sambil jari-jari kecilnya cuba memegang wajah ibunya, dan ketika dia dibawa pergi, tangisan bayi lelaki itu lebih sedih dan kuat, seolah-olah tidak mahu dibawa pergi.

Tiba-tiba keajaiban berlaku, ibu seolah-olah mendengar tangisan anaknya yang memanggilnya, dia kemudian sedar semula dan membuka kelopak mata.

Tonton VIDEO detik-detik mengharukan itu di sini

Apa pendapat Anda?

Silakan SHARE Dan Semoga Bermanfaat.

Sumber: Youtube / Terjemahan Oleh Beritakopak.org

#CW

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *