” Bini aku serabai tak pandai bergaya. Pakai kain batik je kat rumah.. “

KISAH 1 :

” Bini aku serabai tak pandai bergaya. Pakai kain batik je kat rumah. Pakai bra koyak. Reput-Reput Semua. Badan pun gemuk. Sebab asyik makan je. Apa aku nak buat ? “

Salam min. Macam mane nak buat kalau bini serabai x pandai bergaya. Isteri aku ni min.. tak macam isteri kawan2 aku. Isteri kawan aku dok umah pun pakai baju lawa. Make up segala bagai.

(Gambar Sekadar Hiasan)

Isteri aku pula pakai kain batik je kat rumah.. kadang2 tak pakai bra. Kalau pakai pun bra koyak rabak. Reput2 semua. Aku bukan tak bagi dia belanja. Ada gak dalam rm200 sebulan.

(Gambar Sekadar Hiasan)

Anak kami baru dua orang je. Kalau aku bagi rm 200 tak tak tak cukup nak belanja. Anak aku minum susu sorang je. Yg kecil tu. Belanja dapur rm 50 ok lah. So kalau ada baki rm 100 ke. Beli lah keperluan dia.

(Gambar Sekadar Hiasan)

Ni cakap tak cukup duit. Dah dia tak pandai berjimat. Kalau beli telur sekotak. 5 hari dah habis. Macam mana nak jimat ? Badan pun gemuk. Sebab asyik makan je.. buntu lah..

(Gambar Sekadar Hiasan)

Apa pendapat anda ?

Silakan SHARE. Semoga bermanfaat..

Sumber : KRT by Berita Kopak

KISAH 2 :

” Bini aku lari bawa anak2 tak nak balik pada aku sebabnya aku ada pukul dia hari tu. Kau nak terus derhaka dan nak masuk neraka teruskan.. aku tunggu ko balik.. “

Salam min. minta hide fb nie aku pinjam member punye.. aku nak cite sikit tentang isteri derhaka isteri neraka. Bini aku lari bawa anak2 tak nak balik pada aku sebab nye aku ada pukul dia hari tu..

(Gambar Sekadar Hiasan)

Aku geram sebab dia suka melawan dan tak ikot ape aku nak.. aku bukan suruh dia buat ape pun cume taat pada aku dan mak bapak aku dan adik bradik aku jer..

Tolong la ape yang patut kat rumah aku. Tolong kakak2 aku mengasuh kejap anak2 dorang bile dorang hantar balik kampung.. kakak2 aku duduk jauh so cuti sekolah hantar la anak dorang kat kampung bagi mak aku jage..

(Gambar Sekadar Hiasan)

Aku ni menumpang rumah mak bapak aku.. tapi bini aku jenis tak suka nak ikut apa yang kakak2 dan parents aku suruh dia… asyik tarik muka protes!

Aku geram dia cakap dia penat sebab jaga anak dua orang dan buat bisnes on9. eleh bisnes dia tu tak kemane pun tapi dah besar kepale mak aku kata.. memang dia ada dengan aku dari aku takde pape tapi bile aku dah ada duit nie aku memang nak bini aku tau aku nie suami yang dia kena ikut arahan dan taat..

(Gambar Sekadar Hiasan)

Aku ajar dia, Aku bagi dia duit RM50 utuk dia dan anak2 belanja selama sebulan dia cakap tak cukup aku rasa dia nak kikis duit aku jer.. aku banyak nak kena bagi mak bapak aku lagi adik bradik aku lagi hobi2 aku lagi.. dia tu isteri tak tau betsyukur!

Dia asyik minta cerai tapi memang aku tak kan lepaskan dia.. dia tak tau ker berdosa minta cerai ? kalau dia ada baca post nie aku nak pesan pada isteri aku ko tak kn tenang kalau aku tak maafkn kau..

Kau nak terus derhaka dan nak masuk neraka teruskan.. aku tunggu ko balik .. ok tu jer min tq wasalam

(Gambar Sekadar Hiasan)

Apa pendapat anda ?

Silakan SHARE. Semoga bermanfaat..

Sumber : KRT by Berita Kopak