Aksi Lelaki Ini Memancing Buat Ramai Yang Ketawa Terbahak-Bahak. Serius Kelakar. Tak Percaya, Tonton Video Sampai Habis !!

Aksi Lelaki Ini Memancing Buat Ramai Yang Ketawa Terbahak-Bahak. Serius Kelakar. Tak Percaya, Tonton Video Sampai Habis !!

Siapa yang suka memancing ikan ? Bagi sesetengah orang, apabila anda mendengar perkataan “memancing” yang datang ke fikirannya adalah aktiviti yang membosankan dan memakan masa.

Untuk memancing ikan bukanlah satu perkara yang mudah. Memancing memerlukan ketenangan dan kesabaran yang tinggi, 2 perkara ini sangat diperlukan bagi seorang pemancing. Teknik-teknik khas juga membantu memudahkan kerja pemancing.

Satu video memancing menjadi viral di Taiwan baru-baru ini. Menerusi video berkenaan, 3 orang pemancing yang terdiri daripada 2 orang lelaki dan seorang perempuan, sedang memancing ikan berhampiran pelabuhan.

Menerusi video berkenaan, berikut adalah perbualan dua antara pemancing lelaki :

” Hai, tak dapat ikan ke? Mungkin ada ikan kecil saja di sini. Cuba buang umpan jauh-jauh ke tengah ! ” kata pemancing pertama.

” Ya masih belum dapat apa-apa ikan dari tadi. Adakah awak mahu membantu ? ” jawab pemancing kedua

Kemudian dengan keyakinan pemancing pertama mengambil batang pancing dari tangan pemancing kedua dan cuba membuang umpan menggunakan caranya yang tersendiri.

Pemancing pertama mengambil beberapa langkah ke belakang, kemudian dia berlari ke depan untuk membuang umpan ke dalam air.

Tetapi apakan daya, dia begitu teruja sehingga dia lupa untuk memberhentikan langkahnya sebelum jatuh ke dalam air. Kawan-kawannya yang berada di situ tidak dapat menahan gelak menyaksikan tindakan pemancing pertama tadi.

” Itulah lain kali jangan terlalu yakin sangat. Kan sudah jadi macam ini.. ” kata salah seorang daripada kawan-kawannya.

Jom tonton video penuh di bawah :

Admin tak tahu nak kesian ke nak gelak. Pengajarannya jangan terlalu yakin sangat dan jangan suka menunjuk-nunjuk kebolehan diri. Apa-apa pun semoga terhibur.

Silakan SHARE..

Sumber : Pasti Seru / Terjemahan Oleh Berita Kopak