Kerana Terlalu Asyik Dengan Telefon, Wanita Ini Tidak Sedar Naik Salah Escalator. Dia Cuba Melawan Arus Dan Akhirnya…

Kerana Terlalu Asyik Dengan Telefon, Wanita Ini Tidak Sedar Naik Salah Escalator. Dia Cuba Melawan Arus Dan Akhirnya…

Di zaman sekarang, telefon memainkan peranan penting tidak kira di mana sahaja kita berada, lebih-lebih lagi orang perempuan. Kita akan sentiasa memastikan kita akan membawa telefon tidak kira dimana sahaja kita pergi. Kita akan berasa tidak selesa jika tidak membawa telefon.

Tetapi menghabiskan terlalu banyak masa di telefon kita sebenarnya boleh membawa kepada beberapa kemalangan yang tidak disangka. Sama seperti wanita ini dalam video yang viral di media sosial ini yang dilihat terlalu okus pada telefonnya dan tidak memperhatikan apa yang sedang berlaku di sekelilingnya.

Klip Video itu telah mencapai lebih dari 6 juta tontonan sejak dimuatnaik di facebook. Kemungkinan kerana ia terlalu lucu dan menghiburkan untuk menonton.

Dalam rakaman video tersebut, kita melihat seorang wanita yang tidak menyedari di mana dia sedang berjalan dengan tangan memegang telefonnya

Dia terlalu sibuk menghantar mesej di telefonnya sehingga dia tidak menyedari bahawa dia cuba melawan arus escalator yang bergerak

Dia cuba untuk terus mendaki ke atas tetapi dengan eskalator bergerak ke arah yang bertentangan, dia tidak berjaya untuk melawan arus.

Orang juga memandangnya arahnya dan dia masih tidak menyedari bahawa dia berada di bahagian yang salah di lif.

Akhirnya apabila dia sedar dia tidak mampu, dia pun berpatah balik ke bawah.

Dia mungkin tidak percaya bahawa dia kelihatan seperti orang bodoh kerana dia terlalu fokus pada telefonnya

Kita boleh berjumpa di mana-mana sahaja wanita yang terlalu asyik dengan telefonnya sehingga lupa dengan keadaan sekeliling. Bahayanya ialah jika kita terlalu asyik dengan telefon, kita tidak menyedari kemalangan yang bakal berlaku. Kita boleh kehilangan nyawa jika terus asyik di buai dengan telefon!

Tonton VIDEO Perempuan Tersalah Masuk Escalator di bawah

Apa Pendapat Anda?

Silakan SHARE Dan Semoga Bermanfaat!

Sumber : Facebook Kimberly Joy Mallo Magbanua