MENJIJIKK@N! Pekerja Kedai Gunting Meludah Ke Tangannya Dan Menyapu Ke Muka Pelanggannya Yang memejam Mata….

MENJIJIKK@N! Pekerja Kedai Gunting Meludah Ke Tangannya Dan Menyapu Ke Muka Pelanggannya Yang memejam Mata….

Kebanyakan orang lelaki sangat mengemari pergi ke kedai gunting ‘mamak’ ataupun India untuk menggunting rambut ataupun untuk bercukur. Di mana-mana sahaja kita boleh melihat kedai gunting rambut ini baik di bandar kecil ataupun kota-kota besar. Kebanyakkan yang membuka kedai-kedai ini adalah pekerja asing yang di datangkan dari India atau Sri Langka.

Layanan yang mesra dan kecekapan mereka melakukan kerja mereka membuatkan orang lelaki akan berulang kali mendapatkan servis mereka untuk bergunting atau untuk bercukur. Selain itu charge yang di kenakan mereka juga boleh dikatakan agak murah berbanding pergi ke salon mengunting rambut.

Tetapi tidak semuanya memberikan perkhidmatan yang ikhlas dan jujur. Sangat mengecewakan jika mendapat servis yang tidak baik dan ‘mengkhianati’ pelanggan.

Sebuah video yang beredar di media sosial menjadi tular kerana sebuah kedai mengunting rambut yang telah ‘menkhianati’ pelanggan mereka dengan membuat sesuatu yang tidak sepatutnya mereka lakukan. Di dalam video tersebut seorang lelaki yang mendapatkan sedang duduk di atas kerusi sambil di layan oleh seorang pekerja kedai gunting.

Pekerja tersebut membuat urutan muka untuk lelaki itu. Apa yang memeranjatkan, muka pelanggan yang memejam mata duduk di atas kerusi itu telah di sapu dengan air ludah pekerja itu. Begitu menjijikkan sekali!. Tidak dapat dipastikan apakah tujuan dia melakukan perkara itu kepada pelanggannya!

Dia mengurut muka lelaki tersebut dengan menggunakan cecair seperti sabun

Sungguh menjijikan apabila dia menggunakan air ludah yang di campurkan dengan cecair untuk mengurut lelaki itu

Dia kelihatan begitu seronok melakukan perbuatan tersebut sambil kawannya yang merakam turut ketawa

Kelihatan dia berulang kali melakukan aksi tersebut dengan begitu seronok

Tidak dapat dipastikan bila dan di mana video ini di ambil. Tetapi yang harus diketahui apakah tujuan dia melakukan ini. Pelakunya harus di tangkap jika dia melakukan ini dengan niat untuk berseronok. Dan jika ini adalah satu cara kedai ini mengurut ianya adalah satu yang menjijikkan!

Tonton VIDEO Penuh Di Bawah

Apa Pendapat Anda?

Silakan SHARE Dan Semoga Bermanfaat