Pada Mulanya Penduduk Ingatkan Tikus Ini Di Makan Ular, Rupa-Rupanya…

Pada Mulanya Penduduk Ingatkan Tikus Ini Di Makan Ular, Rupa-Rupanya…

Biasanya kita melihat ibu itik yang berjalan sambil diekori oleh anaknya berbaris. Kerana ianya sudah menjadi seperti satu tradisi untuk haiwan seperti itik berjalan dengan anak-anaknya seperti itu. Tetapi pernahkah anda melihat tikus dan anak-anaknya berjalan sepertimana itik dan anak-anaknya berjalan.

Di dalam sebuah video, kelihatan beberapa orang sedang kecoh apabila melihat tikus dan anak-anaknya berjalan dengan laju dalam keadaan berbaris. Kelihatan anak-anak tikus itu tetap mengekori ibunya walau kemana ibunya pergi. Kelihatan lebih sepuluh ekor anak-anak tikus yang mengekori ibunya berjalan dalam keadaan berbaris dan tidak berselerak seoalah-olah mereka mengikut aturan yang telah di tetapkan.

Kemungkinan ibu tikus telah menetapkan kedudukan masing-masing semasa berjalan dan tidak boleh memotong barisan dan posisi yang telah di tetapkan.

Mereka berjalan mengikut barisan masing-masing dan tidak berselerak

Kelihatan seperti seekor ular yang sedang menggigit seekor tikus

Walaupun laluan yang berselekoh, anak-anak tikus tetap tidak keluar dari barisan dan tetap bersama

Jika ibunya berpusing badan, kelihatan seperti seekor ular yang sedang berlingkar

Ianya benar-benar pemandangan yang jarang-jarang berlaku tikus dan anak-anaknya berjalanserti di dalam video itu. Ianya sangat mengagumkan melihat bagaimana keluarga tikus begitu berdisplin dan begitu teratur walaupun kita meletakkan mereka dalam kategori antara haiwan yang kotor.

Tonton VIDEO Penuh Tikus Dan Anak-Anaknya Berjalan Di Bawah

Apa Pendapat Anda?

Silakan SHARE untuk Cerita Dan Berita Menarik!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *