” Isteri saya tak boleh tidur malam menangis.. ” – Adam Corrie dedah punca isterinya trauma buat ramai yang SEBAK !!

” Isteri saya tak boleh tidur malam menangis..  ” – Adam Corrie dedah punca isterinya trauma buat ramai yang SEBAK !!


Kecoh semalam apabila video 2 orang pemuda memasukkan kucing dalam mesin pengering di dobi layan diri. Apa yang lagi menyedihkan, kucing itu sedang bunting. Rata-rata ramai yang mengecam tindakan 2 orang pemuda warga tempatan itu.

Yang belum tengok lagi video berkenaan, boleh tonton video di bawah :

Yang terbaru, pelakon Adam Corrie memuatnaik luahan mengenai isterinya yang tidak boleh malam, menangis dan trauma menonton video kucing itu diseksa. Perkongsian Adam Corrie buat ramai yang sebak.

Baca posting Adam Corrie di bawah :

” Saya dan bidadari sy pencinta kucing, smlm Isteri saya tak boleh tidur malam menangis serta trauma tertengok video kucing bunting kena seksa di letakkan di dlm dryer dobi.. “

” Emosinya sgt terganggu. Kita atas dunia ni, bkn kita manusia sahaja yang tinggal dan hidup.. Ada makhluk lain lagi yang hidup bersama-sama kita.. “

” Semoga kita semua tanamkan sifat kasih sayang sesama kita manusia, binatang, tumbuh-tumbuhan mahupon yang bukan bernyawa seperti harta benda.. “

” Senyum selalu, selalu bersangka baik, InsyaAllah hati tenang.. “

” Ini gambar anak kucing saya.. “

Rata-rata netizen rasa sedih dan kasihan nasib yang menimpa kucing yang bunting itu. Antara komen-komen netizen :

mulida_aini75 : Geram saya bila baca dlm suratkhabar… Menangis dibuatnya.. Apa salah kucing Tu pd mereka nie.. Kalau Sekadar minta makan apa lah sgt nak bagi… Tak kurang pun Makanan yg mereka makan… Sedih bercampur geram

norjaff3952 : Sy dn family pn di antara pcinta kucing…bila tengok video kucing yg xbdosa tu..dmsukkn dlm mesin basuh tu….rs cam klu jumpa sapa yg buat cmtu…nk jerk sumbatkn manusia setan dlm mesin basuh tu agak2 separuh nyawa br kuarkn…biar dia rasa cmne plak…mmng bodoh sapa yg wt cmtu

foodrepublic8 : Kucing mmg tak blh berckp tp jgn ingat dia tak punya perasaan..tunggu saja diakhirat nnti dia mengadu pd Allah tentang aniaya manusia padanya

aazieahmad77 : Samala saya pun.. sakit hati betul tgk kezaliman manusia terhadap makhluk kesygan nabi ni.. bukan setakat kucing saja, malah semua haiwan berhak hidup dgn aman atas muka bumi ni… semoga pelaku akan ditangkap dn diberi hukuman seberat2nya.. amin

mommy_aazura : sama lah.. sebak sedih pilu… terbayang2 kucing tu minta tlg… YA Allah.. dasat sungguh penderitaan haiwan tu. Semoga Allah balas setimpal dgn perbuatan kejam org yg meganaiya

miera_zawirah : Betoi tu…sy xnk layan semlm tp video tu asyik dok lalu je kt wall sy… bila buka Allahukbar … tgamaknya manusia tu bunuh cik meow yg dkhabar sdg bunting. xleh nk byg mcm mna meow tu mintak tlg sblm mati

Admin pun tak dapat bayangkan macam mana orang itu tergamak buat macam itu kepada haiwan kesayangan nabi ini. Sampai hati, apalah salah kucing itu pada kamu. Semoga ada keadilan buat kucing itu.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Adam Corrie by Berita Kopak

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *