” Kau curang dengan suami kau. Kau bercinta dengan suami aku, ayat wasap luc@h. Ya Allah siap pegang tangan dan berzina. Sekarang amik la jantan ni aku tak nak.. “

” Kau curang dengan suami kau. Kau bercinta dengan suami aku, ayat wasap luc@h. Ya Allah siap pegang tangan dan berzina. Sekarang amik la jantan ni aku tak nak.. ” – Pendedahan wanita ini buat ramai yang MARAH !!

Seorang wanita bernama Eykaa Azali mendedahkan kecurangan suaminya di akaun facebooknya. Posting ini menjadi viral dan sehingga kini sebanyak 2.2 ribu perkongsian di facebook.

Menurut wanita ini, suaminya itu berlaku curang dan berzina dengan isteri orang. Perkongsian ini mengundang kemarahan netizen yang mengecam tindakan suaminya dan isteri orang itu. Tepuk sebelah tangan tak akan berbunyi.

Difahamkan juga, suaminya sudah berlaku curang banyak kali. Rata-rata sahabat-sahabat menasihatinya supaya ‘move on’ dengan suami yang berperangai seperti ini.

Baca posting Eykaa Azali di bawah :

“A_ A__e kau curang dgn suami kau. Kau bercinta dgn suami aku ayat wasap lucah ya allah siap pegang tangan dan berzina.. Skrg amik la jantan ni aku xnk.. Gaji ciput tak mampu nk jaga ank bini.. “

” Dah pernah main 2 kali okayy kt hotel kota damansara smlm.. Pihak perempuan aka bini org bgthu “

Rata-rata sahabat-sahabat Eykaa Azali dan juga netizen simpati atas nasib yang dialaminya. Antara komen-komen netizen :

” Hebatt betul dugaan berumah tangga ni. Sabar ye kak eyka. Moga allah permudahkan sgla urusan kak eyka dn ank ank.. “

” bnyk kali dah sy baca suami awak buat mcm ni.. kuatnye hati awak.. “

” move on kak..tgl kn lki tu xgunaa simpan..akk muda n cntik lg .dr dulu dy bt akk cmni kan..tbah btol hati akk.. “

” Benda haram mmg sedap saja… dasar b*** dua2….. ya allah, apa pya bapak la…. anak2 dah berderet, kejar apa lagi….. tak takut langsung azab neraka…  Maaf saya emo pagi2 ni.. sy kerap kali baca ttg suami awk curang, sy tak penah komen, tp kali ni betol2 buat sy geram…… awak, tlg kuat demi anak2.. “

Dh bnyk Kali buat hal.msih xbrubah.. sis XDA dia pun xpe sis.. ank dh berderet pun xsedar lg..kaki pmpuan ke.. sis cntik. pndi cari duit.. XDA lki mcm ni pun xpe LA.. moga awk tabah ye.. “

” this realiti… selalu tengok drama keep strong syg walau i x kenal u .. i perempuan i rasa ap u rasa… betina mcm tu patut x lahir di muke bumi ni… blasan allah tu pasti… tggulah,!.. ”

Kepada Eykaa Azali, semoga tabah dan kuat demi anak-anak. Kepada suami yang di luar sana, sila hargai isteri anda. Tolong jangan berlaku curang dan buat benda yang dilarang oleh agama kita.

Sekiranya anda tidak lagi inginkan isteri anda, pulangkanlah dia secara baik sebagaimana anda ambil dia secara baik.

Sumber : Ekyaa Azali by Berita Kopak

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *