Mencari Suaminya Kerana Anak Sakit, Isteri Ini Tangkap Suaminya Bersama Isteri Orang…

Mencari Suaminya Kerana Anak Sakit, Isteri Ini Tangkap Suaminya Bersama Isteri Orang…

Seorang pengguna Facebook bernama Eris Riswandi memuatnaik video yang menunjukkan seorang suami yang tertangkap basah bersama seorang perempuan lain oleh isterinya sendiri.

Menurutnya seperti yang ditulis, isterinya mencari suaminya kerana anaknya yang sakit menyebut-nyebut nama ayahnya (kebiasaan anak kecil yang mempunyai firasat).

Isteri orang dan suami orang ini sedang di siasat oleh orang kampung

Kemudian menurut jirannya suaminya sering ke sebuah rumah sewa isteri orang. Dan ternyata selepas diperiksa memang benar suaminya dan seorang wanita sedang duduk berselingkuh.

Mereka ditangkap ketika sedang berselingkuh oleh isteri lelaki berkenaan

Jadi, ceritanya yang lelaki sudah ada isteri dan yang wanita sudah mempunyai suami. Dan berita tersebut masih tidak diketahui oleh suami wanita tersebut yang bekerja di perantauan.

Isteri lelaki berkenaan (berbaju putih) yang geram memarahi wanita suami orang yang ditangkap bersama suami wanita berkenaan

Kedua-duanya telah di serahkan kepada pihak polis untuk tindakan lanjut.

Dicatatkan di akhir tulisan beliau lokasi kejadian tersebut adalah di sebuah kampung di Bekasi, Indonesia.

Oleh kerana tidak dapat menahan sabar, wanita ini memukul wanita tersebut tetapi dapat di tenteramkan oleh orang kampung

Begitulah sepandai-pandai tupai melompat akhirnya jatuh ketanah juga. Sepandai-pandai menyembunyikan perbuatan terkutuk diketahui juga. Kepada suami di luar sana ingatlah akan isteri yang bersusah payah mempersiapkan keperluan rumahtangga. Janganlah di hancurkan hati mereka dengan perbuatan yang tidak sepatutnya. Wanita adalah seorang berhati lembut tetapi jangan di cabar kelembutan mereka.

Kepada isteri pula, janganlah membuat perkara yang diluar pengetahuan suami. Suami adalah orang yang bersusah payah mencari rezeki dan menjadi pelindung untuk isteri. jagalah maruah suami walau di mana jua.

Tonton VIDEO Penuh Di Bawah

Apa pendapat Anda?

Silakan SHARE Dan semoga Bermanfaat

Artikel Beritakopak.org

Sumber Kisah : Facebook Eris Riswandi

Sumber Video : Youtube.com