Bapa Sy@itan!, Puk0l Anak Kecilnya dengan Batang Buluh Dan Tend@ng Berulang Kali…

Bapa  Sy@itan!, Puk0l Anak Kecilnya dengan Batang Buluh Dan Tend@ng Berulang Kali…

Terdapat banyak cara yang digunakan ibu bapa untuk mengajar anak-anak mereka untuk mendengar kata. Walau bagaimanapun, daripada memilih cara yang lembut dan bertamadun, ramai yang menggunakan kekerasan seperti bapa di dalam video yang ditunjukkan di bawah.

Sila LIKE Facebook Berita Kopak untuk Cerita Dan Berita Terkini!

Dalam video itu, lelaki berbadan besar itu menggunakan batang buluh panjang dilihat berulang kali memukul seorang budak lelaki yang duduk di atas lantai. Kemudian, apabila batang buluh dipegang oleh budak lelaki itu, lelaki itu menggunakan kakinya untuk menendang secara berterusan di dadanya.

Walaupun anak itu kelihatan sentiasa menangis, lelaki itu terus memukul dan menendangnya di dada.

Walaupun hanya 10 saat, video itu membuat semua orang sangat marah selepas menonton …

“Serigala tidak akan makan serigala, lelaki ini terlalu kejam. Mereka yang seperti lelaki ini harus dipenjarakan untuk menjadi orang  yang lebih baik”.

“Mengetahui bahawa kanak-kanak pada zaman ini sangat nakal dan aktif tetapi ada banyak cara untuk mengajar mereka, bukannya memukul mereka, mengapa ibu bapa tidak cuba bercakap dengan lembut dengan anak-anak mereka?”.

“Harap dapat menggunakan batang buluh itu untuk memukul lelaki itu, jika mereka tidak mahu mempunyai anak, kenapa mereka terus melahirkan dan kemudian menyeksa mereka? Sudah terlambat untuk menyesal jika lelaki itu sudah melebihi batas.”

Selain itu, sesetengah orang juga mengkritik orang yang merekodkan video ini kerana tidak menghalang orang itu.

Ramai orang  berkata video itu dirakam di China. Walaupun belum ada banyak maklumat, video itu menyebar dengan cepat.

Apapun diharapkan semoga lelaki yang memukul itu dapat di bawa ke muka pengadilan dan dihukum seberat-beratnya agar menjadi tauladan kepada ramai orang.

Tonton VIDEO Penuh Di bawah

Apa Pendapat anda?

Silakan SHARE Untuk Info terbaik Dan Terkini!

Sumber : Feedy.tv