” Makin lama makin seksi. Lelaki yg baik akan merubah dan membimbing ke arah kebaikan bukannya begini.. “

Makin lama makin seksi. Lelaki yg baik akan merubah dan membimbing ke arah kebaikan bukannya begini.. ” – Fasha Sandha dikecam semakin seksi sejak bercinta dengan Aidil Aziz

Sebelum ini video Fasha Sandha yang berpakaian seksi mempromosikan produk menjadi bual mulut di kalangan netizen. Ramai peminat mempersoalkan imej Fasha yang kelihatan lebih seksi sejak akhir-akhir ini.

Yang terbaru, Fasha ada memuatnaik gambar bersama kekasihnya, Aidil Aziz. Dalam gambar itu Fasha mengenakan pakaian paras dada dan menampakkan bahagian bahunya.

Cara pemakaian Fasha ini dikritik hebat oleh netizen di akaun instagram. Ada netizen mengatakan Fasha sebelum ini berpakaian lebih tertutup dan sopan tetapi sekarang sudah berubah lebih terdedah dan seksi sejak bercinta dengan Aidil Aziz.

Jom baca posting Fasha Sandha di bawah :

” Time depan mata, dia menyakat kita. Dia ja pandai buat lawak pastu kadang2 dia gelak sendiri. PakNgah, the muscle man.. “

” Thank You PakNgah, jadi peneman makan maggi goreng pedas telur mata terbalik kat mamak, pendengaq setia, Penyokong setia i, bodydyguard Rayfal and Jemyma.. “

” Selamat bertapa di Cameron Highlands. Jangan lupa petik strawberries untuk kami semua kat KL.  Selamat bertugas untuk drama #isteridalamsangkar.. “

Rata-rata netizen mengecam imej Fasha Sandha yang semakin seksi sejak kebelakangan ini. Antara komen-komen netizen :

maizatul_shina : Lepas bercerai elok je tertutup dan sopan.. Sangat respect dengan you masa tu.. Tapi sekarang dah makin kurus dan cantik… Makin terdedah aurat tu.. Mana sikapnya? Lelaki yang baik akan merubah dan membimbing anda menjadi lebih baik… Bukan merubah dari baik ke kealpaan..

juanhanamichi : dah dah hgpa x payah bg nasihat dah.. org yg degil dgn tuhan, sombong dgn teguran manusia sbb ujub dgn diri sendiri mmg x makan nasihat.. semoga Allah dtgkan “teguran” dari Dia .. aamin..

ct_azemsyazwan : sy peminat fasha juga… tp x de la yg Allah larang tu sy kta fasha betul k… senang ja mcm ni… jgn persoal solat 5 waktu… itu wajib… tutup aurat wajib… benda yg datang dari Allah s.w.t… bkn suka2 dia tegur cm tu… dia tegur cara yg baik walaupun terang2 tp bahasa yg baik… rs x salah…

Fasha nk ikut or x tu biarla… kita ckp bab aib kn org bila org tu mengajak ke arah kebaikan… tp bila kita sendiri aibkan diri kita dgn buat dosa kita x rs aib dgn Allah…

Jgn la kita suka artis tu benda yg org tegur dgn betul kita nk melenting… lain la klo dia tulis carut or apa2.. bila sesama kita dok persoal tentang hukum Allah rs pelik jga la… mn tau dgn teguran tu nnt fasha lbh berhati2 dgn cra berpakaian…

Fikir yg positif… kita pun x sesempurna tutup aurat tp x de la dgn sengaja mendedahkan lg apa yg perlu ditutup

nur_nilamsarry : Makin lama makin seksi… Lelaki yg baik akan merubah dan membimbing ke arah kebaikan bukannya begini…

erma7865 : Nape makin nk mendedahkn.. kan bagus kalau ditutup auratnya

syima_saad : Ramai tegur u seksi bkn sbb sibuk,tu sbb kecewa..nape berubah kepada yg x elok…takkn alasan nk cari makan..dari dulu cari mkn,x seksi pn,ok je…bila org tgur,u x terima,padahal netizen ni la punca rezeki u.. i pn kecewa.. so i choose to unfollow u.. tq

eiraloving21 : Cantik sis fasya… Tpy lebih cantik biLer sis tuTup aurat.. Sye takut nanty ALLAH turun bala x sempat nak bertaubat… Peringatan tuk semue dan diri saya sendiri… Harap sis terime…

Sumber : IG Fasha Sandha by Berita Kopak