” Kenapa selfie sorang, mana Ebby Yus. Rupa tolak tepi janji berduit kan.. ” – Dikritik Netizen, TAK SANGKA Ini Respon Eina Azman !!

” Kenapa selfie sorang, mana Ebby Yus. Rupa tolak tepi janji berduit kan.. ” – Dikritik Netizen, TAK SANGKA Ini Respon Eina Azman !!

Datin Paduka Eina Azman dan suaminya, Dato Paduka Kaiser sedang bercuti. Mereka memilih Santorini Greece sebagai destinasi percutian sempena ulangtahun perkahwinan mereka yang keempat pada 31 Ogos yang lalu.

Banyak gambar dan video-video menarik dikongsikan di instgram sepanjang mereka bercuti di sana.

” Live life to the fullest.. “

Live life to the fullest 💋

A post shared by Eina Azman (@eina_azman) on

Rata-rata netizen mengucapkan selamat ulangtahun perkahwinan untuk pasangan ini dan mendoakan kebahagiaan mereka. Namun begitu ada seorang pengguna instagram telah meninggalkan komen membuatkan ramai yang marah.

” Kenapa selfie sorang, mana Ebby Yus. Rupa tolak tepi janji berduit kan.. “

Komen netizen itu di balas oleh Eina Azman :

” Salam.. Buta ke ? My husband is Kaiser not Ebby Yus. Kesian busuk hati.. “

Suami Eina juga turut membalas komen lelaki itu :

” Biar buta huruf, jangan buta otak.. “

Rata-rata netizen mengecam tindakan lelaki ini yang dikatakan ‘bermulut longkang’ dan tidak beradab. Antara komen-komen netizen :

faraferoza : @yusriusof dato.cute apa.. Suka2 hati.nenek kau je nk kutuk org…tengok twin tu punya comel..dapat dari dato n datin lah..

che_nottsyid : adik taktau ka eby yus kaya oh… buka kedai makan bapa bnyak… biasa p… org nya Ramah dik.. jgn hina rupa org dik…

youjustgoxx : @yusriusof lahhh jealous ke kau takde duit.. kesian. Biarlah dia mmg duit laki dia untuk dia la abis untuk siapa! KAU? no way

lindausmanependiz : @eina_azman dia kena tgk cite munafik hahaha utk hati busuk ni..biaq insaf

inashuib : @yusriusof kau rupa Takde duit pun Takde

zora_fea : @yusriusof ade yg xkne ke dgn muka dato..elok je aku tgok muka ensem kacukan..dpt anak2 pn cntik…dato kaya tu rezeki eina…kalau kau dpt yg kaya pn kau suka…tp mesti kau xde yang nak hahaha…

chasha_de_bella : @yusriusof bila masa pulak datin kawin ngn ebby yus adoiii..nk mengata org tp main serkap jarang je..sadis btoiii

Kami di Berita Kopak ingin mengucapkan selamat ulang tahin perkahwinan buat Eina dan suami. Semoga berbahagia bersama anak-anak hingga ke syurga.

Sumber : IG Eina Azman by Berita Kopak