Reaksi Bayi Yang baru Lahir Ini Bila Pertama Kali Rambutnya Di Shampoo Mencairkan Hati ramai Netizen…

Reaksi Bayi Yang baru Lahir Ini Bila Pertama Kali Rambutnya Di Shampoo Mencairkan Hati ramai Netizen…

Sebuah video seorang bayi yang baru lahir di shampoo rambutnya menjadi tular dan menjadi perhatian netizen di media sosial kerana reaksinya yang membuatkan ramai orang geram melihatnya. Ketika pertama kali rambutnya dicurahkan air, dia seolah-olah menikmatinya sepenuh perasaan

Taveon Glenn, 20, telah berkongsi video anak perempuannya, Amira Yvonne, ababila rambutnya di cuci oleh seorang jururawat di Miami Valley Hospital di Dayton, Ohio, dan ramai orang tertawan melihat ekspresinya. Sierra Still, 21, melahirkan Amira pada 19 November pukul 10:04 malam.

Ayahnya tidak mahu melepaskan kenangan dan merakam video pertama kali bayi mereka di cuci rambutnya..

“Melihat Amira dicuci rambut untuk pertama kalinya adalah salah satu kenangan yang tidak ternilai dan mengagumkan yang pernah saya saksikan, dan saya ingin menyimpan kenangan indah itu sehingga keluarga dan kawan-kawan saya juga dapat melihat,” kata Glenn.

“Ianya begitu menyentuh hati mengetahui saya mempunyai seorang bayi perempuan yang cantik. “

Setelah rambutnya dicuci untuk pertama kali, bayi yang baru lahir ini menguap dan semua  orang dapat melihat reaksi wajah bayi comel ini sangat menikmati rambutnya dibelai dan dibasuh dengan shampo ke kepalanya. Video tersebut telah ditonton lebih dari 30 juta kali sejak Glenn memuatnaiknay pada hari Ahad, ketika Amira baru berumur dua hari

“Saya fikir video itu mendapat perhatian kerana setiap orang sudah biasa melihat perkara negatif di media sosial, ” kata Glenn.” reaksi orang yangbaru lahir sememangnya sesuatu yang sangat berbaloi untuk dilihat. Video ini telah menghiburkan ramai orang dan juga menyebabkan ramai yang ‘demam bayi’. ”

Tonton VIDEO Penuh Di Bawah

Apa Pendapat Anda?

Silakan SHARE dan Semoga Bermanfaat!

Sumber : Youtube.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *