Ramai Netizen Simpati Dan Menitiskan Airmata Melihat Video Anak Kecil Merayu Supaya Ibunya Tidak Di Puk0l Lagi Oleh Bapanya..

Ramai Netizen Simpati Dan Menitiskan Airmata Melihat Video Anak Kecil Merayu Supaya Ibunya Tidak Di Puk0l Lagi Oleh Bapanya..

Memiliki sebuah keluarga yang bahagia pastinya menjadi impian setiap pasangan berumah tangga terutama apabila hubungan suci yang dibina dikukuhkan dengan sifat saling memahami dan sayang-menyayangi antara satu sama lain. Suami yang baik menjadi pelindung kepada isteri dan anak-anaknya. Tetapi sebuah video yang tular di media sosial menceritakan sebaliknya.

Sila LIKE Facebook Berita kopak Untuk Cerita Dan Berita Menarik!

Di dalam video yang tular,  menunjukkan seorang lelaki memukul seorang perempuan yang ditemani seorang kanak-kanak lelaki yang menangis.

Dipercayai dari sumber tidak rasmi bahawa lelaki yang memukul wanita tersebut adalah suami kepadanya.

Dapat dilihat ada kesan berdarah di kepala wanita tersebut.

Kanak-kanak dipercayai anak kepada pasangan tersebut kelihatan menangis teresak-esak seolah-olah merayu supaya ibunya tidak di pukul lagi.

Wanita yang tidak berdaya itu hanya menangis sambil memeluk anaknya.

Bagaimanapun tidak dapat dipastikan mengapa isteri lelaki tersebut dipukul dan di manakah kejadian tersebut berlaku.

Lelaki dipercayai bapa kepada kanak-kanak itu mengatakan sesuatu kepada kanak-kanak itu.

Ramai netizen yang bersimpati kepada kanak-kanak tersebut yang merayu supaya ibunya tidak dipukul lagi. Tetapi apalah yang mampu untuk dilakukan oleh seorang kanak-kanak kecil yang hanya mampu menangis.

Semoga diharapkan pelaku kejadian dapat di bawa ke muka pengadilan dan semoga wanita tersebut tabah dan sabar menghadapi ujian berat tersebut.

Tonton Tiga VIDEO Kejadian Tersebut di Bawah

Apa Pendapat Anda?

Silakan SHARE Untuk Info Terkini Dan Menarik!

Sumber : Facebook