Pertunjukan silap mata biasanya akan membuat penonton terkejut, tetapi pertunjukan silap mata yang ini akan membuat airmata anda berderai!

Pertunjukan silap mata biasanya akan membuat penonton terkejut, tetapi pertunjukan silap mata yang ini akan membuat airmata anda berderai!

Sebuah pertunjukan silap mata diadakan di sekolah menengah Gilbert di Louisiana, Amerika syarikat. Salah seorang penonton di dalam pertunjukan ini, Addison Woodburn, sudah lama tidak berjumpa dengan ayahnya dan ibunya kerana mereka berdua ditugaskan di Kuwait.

Tanpa pengetahuan Addison, ayahnya dan ibunya telah berada di Amerika dan mereka bersembunyi di dalam pertunjukan ini. Seorang bersembunyi di dalam kotak putih, seorang lagi menyamar sebagai maskot beruang.

Ahli silap mata lantas memanggil Addison untuk datang ke depan dan bertanya kepadanya di mana ibunya tetapi dia tidak dapat menjawab, hanya berkata ibunya berada di Kuwait.

Ahli silap mata kemudian menyuruh Addison untuk mengirimkan patungnya kepada maskot beruang yang tidak lain adalah ayahnya sendiri.

Addison kemudian diminta berdiri di tengah-tengah pentas, manakala ahli silap mata sedang sibuk menyediakan pertunjukan .

Ketika ahli silap meminta semua orang untuk melihat tiba-tiba..

Ibu addison Keluar!

Melihat ibunya tiba-tiba muncul, Addison terus berlari dan memeluknya!

Belum selesai memeluk ibunya, Addison sekali lagi dikejutkan dengan kejutan yang lain

Semua orang pun bersorak dan bertepuk tangan, “Selamat pulang!”

Pertunjukan ini diaturkan ini  oleh persatuan masyarakat, ‘Remember Everyone Deployed’, yang bertugas untuk memberi sokongan dan solidariti kepada para keluarga yang anggota keluarganya dihantar untuk tugas ketenteraan.

Tonton videonya yang mengharukan di bawah ini:

Apa Pendapat Anda?

Silakan SHARE Dan Semoga Bermanfaat!

Sumber : Youtube.com