Wanita Yang Berlagak Kaya Ini Men0lak Pertolongan Pekerja M1skin Ini Kerana Di anggap K0tor

Lihat Re4ksi Penumpang Lain Yang Ger4m Melihat Sikapnya…

Di dalam dunia ini kita selalu melihat pelbagai per4ngai dan sikap manusia sehari-hari. ada yang baik hati dan ada juga yang bersikap sebaliknya. Begitulah juga dengan gambaran kehidupan di dalam sebuah video yang dirakam dan dimuatnaik di Y0utube ini.

Di dalam video tersebut, wanita kaya ini bersama dengan anak lelakinya naik bas untuk pergi ke suatu destinasi. Keadaan di dalam pada masa itu kurang penumpang dan tidak ses4k, hanya ada beberapa penumpang sahaja yang kelihatan.

Tetapi wanita kaya ini hanya memilih untuk berdiri sambil tangannya memegang tiang penah4n yang berada di dalam bas. Seorang pekerja yang melihatnya berasa tidak sedap hati dan lantas menawarkannya tempat duduk.

Apa yang mengej0tkan adalah wanita itu telah men0laknya dengan kas4r. Dia tidak mahu duduk di situ mungkin kerana berasa gel1 bekas kerusi pekerja yang k0tor itu. Walau demikian pekerja tersebut hanya berdiam diri walaupun dirinya dipandang hin4 oleh wanita yang kaya itu.

Penumpang lain yang berada di dalam bas itu menjadi ger4m dengan sikap angk0h dan somb0ng wanita itu. Salah seorang penumpang wanita lain yang ger4m telah bersuara. Dia memar4hi wanita kaya itu kerana bersikap s0mbong terhadap orang lain yang menawarkan bantuan.

Pekerja yang dipandang hin4 itu mungkin berasa tidak sedap hati kerana duduk berdekatan wanita kaya itu, cuba untuk pindah tempat duduk tetapi dalam keadaan dia bergerak ingin pindah itu, badannya telah terkena beg tangan wanita kaya tersebut.

Wanita itu semakin mar4h dan memak1 ham0n pekerja tersebut. Si pekerja yang berasa bersal4h dan tidak tahu membuat apa-apa, hanya terus meminta maaf. Penumpang wanita berbaju pink itu menyuruh si pekerja untuk duduk disebelahnya.

Dia juga mengatakan pada pekerja yang pekerja itu orang yang baik dan terpuji. Semua orang yang bekerja itu sama sahaja dan tidak menggel1kan sesiapa. Tetapi pekerja itu masih tidak sedap hati dan berdiri ingin memohon maaf pada wanita kaya itu.

Bagaimanapun para penumpang yang ada di situ menyuruh si pekerja supaya tidak meminta maaf pada wanita kaya itu. Tidak ada kesal4han yang dilakukan oleh pekerja itu terhadap wanita itu, dirinya pun tidak kot0r seperti yang diucapkan oleh wanita somb0ng yang kaya itu, jadi tiada gunanya dia meminta maaf.

Wanita itu yang seharusnya meminta maaf kerana sudah menghin4 dan memak1 hamun pekerja tersebut. Tetapi bukannya meminta maaf, wanita kaya tersebut semakin membuat penumpang lain ger4m melihatnya!

Wanita itu mengeluarkan tisu basah dari dalam beg tangannya dan menyapu kerusi bekas pekerja itu dan duduk. Mungkin dia sudah berasa leng0h berdiri lama. Seorang lelaki yang duduk berdekatan berkata ini adalah bas awam, tidak perlulah sampai mengel4p kerusi bas. Jika takot dengan kot0r orang miskin, silakan naik kenderaan sendiri sahaja!

Tonton VIDEO Penuh Di Bawah

Terima Kasih kerana Membaca.

Silakan Berkongsi Kisah Ini Dan Semoga Bermanfaat

Disediakan dan Disusun Oleh Berita K0pak / Oh K0pak

Sumber : Y0utube