Wanita Yang Berlagak Kaya Ini Menolak Pertolongan Pekerja Miskin Ini Kerana Di anggap Kotor, Lihat Reaksi Penumpang Lain Yang Geram Melihat Sikapnya…

Wanita Yang Berlagak Kaya Ini Menolak Pertolongan Pekerja Miskin Ini Kerana Di anggap Kotor, Lihat Reaksi Penumpang Lain Yang Geram Melihat Sikapnya…

Pada satu hari, wanita kaya ini bersama dengan anak lelakinya naik bas untuk pergi ke suatu destinasi. Keadaan di dalam pada masa itu kurang penumpang dan tidak sesak, hanya ada beberapa penumpang sahaja yang kelihatan.

( Tonton VIDEO Penuh Di Bawah ). Sila LIKE Facebook Berita Kopak Untuk Cerita Dan Berita Menarik!

Tetapi wanita kaya ini hanya memilih untuk berdiri sambil tangannya memegang tiang penahan yang berada di dalam bas. Seorang pekerja yang melihatnya berasa tidak sedap hati dan lantas menawarkannya tempat duduk.

Apa yang mengejutkan adalah wanita itu telah menolaknya dengan kasar. Dia tidak mahu duduk di situ mungkin kerana berasa geli bekas kerusi pekerja yang kotor itu. Walau demikian pekerjatersebut hanya berdiam diri walaupun dirinya dipandang hina oleh wanita yang jaya itu.

Penumpang lain yang berada di dalam bas itu menjadi geram dengan sikap angkuh dan sombong wanita itu. Salah seorang penumpang wanita lain yang geram telah bersuara. Dia memarahi wanita kaya itu kerana bersikap sombong terhadap orang lain yang menawarkan bantuan.

Pekerja yang dipandang hina itu mungkin berasa tidak sedap hati kerana duduk berdekatan wanita kaya itu, cuba untuk pindah tempat duduk tetapi dalam keadaan dia bergerak ingin pindah itu, badannya telah terkena beg tangan wanita kaya tersebut.

Wanita itu semakin marah dan memaki hamun pekerja tersebut. Si pekerja yang berasa bersalah dan tidak tahu membuat apa-apa, hanya terus meminta maaf. Penumpang wanita berbaju pink itu menyuruh si pekerja untuk duduk disebelahnya.

Dia juga mengatakan pada pekerja yang pekerja itu orang yang baik dan terpuji. Semua orang yang bekerja itu sama sahaja dan tidak menggelikan sesiapa. Tetapi pekerja itu masih tidak sedap hati dan berdiri ingin memohon maaf pada wanita kaya itu.

Bagaimanapun para penumpang yang ada di situ menyuruh si pekerja supaya tidak meminta maaf pada wanita kaya itu. Tidak ada kesalahan yang dilakukan oleh pekerja itu terhadap wanita itu, dirinya pun tidak kotor seperti yang diucapkan oleh wanita sombong yang kaya itu, jadi tiada gunanya dia meminta maaf.

Wanita itu yang seharusnya meminta maaf kerana sudah menghina dan memaki hamun pekerja tersebut. Tetapi bukannya meminta maaf, wanita kaya tersebut semakin membuat penumpang lain geram melihatnya!

Wanita itu mengeluarkan tisu basah dari dalam beg tangannya dan menyapu kerusi bekas pekerja itu dan duduk. Mungkin dia sudah berasa lenguh berdiri lama. Seorang lelaki yang duduk berdekatan berkata ini adalah bas awam, tidak perlulah sampai mengelap kerusi bas. Jika takut dengan kotor orang miskin, silakan naik kenderaan sendiri sahaja!

Tonton VIDEO Penuh Di Bawah

Apa Pendapat Anda?

Silakan SHARE Dan Semoga Bermanfaat

Sumber : Youtube.com