Mereka Sengaja Tidak Scan Bayi Mereka Yang Bakal Lahir, Lihat Reaksi Mereka Bila Bayi Lahir! Speechless!!

Mereka Sengaja Tidak Scan Bayi Mereka Yang Bakal Lahir, Lihat Reaksi Mereka Bila Bayi Lahir! Speechless!!

Lelaki atau perempuan? Pertanyaan ini memang selalu ditanyakan kepada ibu yang sudah hampir untuk bersalin. Dahulu, ada pepatah yang mengatakan apabila perut ibunya bulat dan rendah maka anak lelaki yang berada di dalam perut si ibu. Bila perutnya tinggi dan lebar, maka anak perempuan yang bakal dilahirkan. Namun kini cukup dengan SCAN sahaja kita boleh mengetahui jenis kelamin bayi kita dengan cepat dan tepat.

Suami isteri ini sudah mempunyai 3 anak perempuan, untuk kelahiran keempat ini, mereka sengaja tidak memeriksa jenis kelamin sebagai kejutan untuk keluarga.

Pada suatu malam pada tahun 2015, sahabat dan keluarga semua berkumpul di ruang bersalin menunggu kelahiran seorang bayi.

Ketika doktor mengangkat keluar bayi, semua orang yang melihat terus menjerit dan melompat kegembiraan. Kerana bayi yang lahir adalah bayi lelaki!

Kerana sangat gembira, si ibu seakan melupakan sakitnya. Sambil meyapu air mata dia mengatakan, “saya tidak biasa menggunakan kata “He” (Dia) untuk memanggil bayi kecil ini.”

Rakan dan sanak saudara mereka juga sangat gembira melihat peristiwa yang mengharukan ini. Stekki Bebe, adik kepada ibu yang melahirkan ini akhirnya memuatnaik saat bahagia ini di Youtube. Sehingga ini, videonya ini sudah ditonton 1.3 juta kali.

Stekki Bebe menuliskan perasaannya ketika merakam proses bersalin kakaknya. “Video kelahiran anak saudara saya ini sungguh mengharukan. Ketika berada berada di ruang bersalin, saya sendiri merasakan saat-saat kelahiran itu begitu menegangkan. Saya tidak berbohong!”

Tonton VIDEO Penuh Di Bawah

Apa Pendapat Anda?

Silakan SHARE Dan Semoga Bermanfaat

Sumber: epochtimes / Youtube.com