Video Dato’ Aliff Syukri Mengadu Dan Suruh Ayahnya Marah Orang Yang Mengecamnya, Buat Ramai TERHIBUR !!

Video Dato’ Aliff Syukri Mengadu Dan Suruh Ayahnya Marah Orang Yang Mengecamnya, Buat Ramai TERHIBUR !! Tonton Video Penuh DI BAWAH..

Menerusi akaun instagram, Dato’ Aliff Syukri ada memuat naik satu video bersama dengan bapanya. Dalam video berkenaan, Dato’ Aliff mengadu kepada bapanya yang dia selalu kena kutuk dan dikecam oleh netizen. Gelagat Dato’ Aliff mengadu dan terkinja-kinja belakang ayahnya buat ramai yang terhibur.

Jom layan video di bawah :

” Kesian kat saya abah.. abah sy lah tmpat saya mengadu nasib kalau ngadu dgn mak sy kena maki balikkkk.. “

” Kalau korang nak tngok sambungan kehidupan sy sy akan update hari hari ala2 paprazi… blh tngok youtube Tv Terlajak Laris sy dah psoting yaaa.. “

” Tapi nak tngok kena subscribes ye dulu baru boleh tngok.. sbb vedio tu lebih 10mnit di ig seminit jeerr soo korang boleh belajar cara masa yg betul.. “

Rata-rata netizen rasa terhibur dengan telatah Dato’ Aliff Syukri. Antara komen-komen netizen :

faizmisran_ : Kenapa ayah paanggil dato kenapa tak panggil nama sebab selalunya ayah panggil anak panggil nama..ayah kandung ke ayah tiri ke ayah angkat ke? Ini bukan kecam tauu..ni soalan..nak tahu saja

cikateng : Ooo..mengadu ngan abah ya???hhaaha..comei la dato suka kat belakang tuh..

miss_dura : klaka la dato @aliffsyukriterlajaklaris ..bgusla msh manja ngn ayh ibu..hargai mereka masa mereka masih ad..hanya mak ayh je melayan ank2 dgn lyanan istmewa yg org lain xdpt beri

sulailamahmud1994 : Mmng Dato dulu kalau bg tahu mak. Mak mrh kita balik tapi bg tahu ayah.. Ayah kita diam terus xckup apa langsung

robin_cormoranstrikefan : Bapak sendiri pnggil anak dato? Tahulah peribadi dato sapa kata tak tahu peribadi dato.. habis segala benda share tunjuk di IG .. tak de tapis2 dah .. x tau malu, semua nk menunjuk, bila ditegur kata kecan .. x ambik pot langsung

ulalalallllaa : Walaupun mak ko yang maki ko kene ingat syurga tu bwh telapak kaki mak….ingat siket mcm mne mak ko jaga ko time kecik punya mak ko susah payah buat bisnes die tu utk bagi ko berjaya smpai skg

miera.amran : Hahah..wlau da tue pon ngadu kat abah lagik.. siap kinje2 tringat mase kecik law bapak backup kite dari kne kutuk dgn adek beradik mcm tu lah menginjenye..siap ejek2 dari belakang.. org johor ckp gonjeng…

Ramai yang bertanyakan kenapa ayah Dato’ Aliff memanggil Dato’ Aliff dengan gelaran Dato’. Admin pun kompius juga ni. Tapi ini jawapan Dato’ Aliff :

Alahai kesiannya Dato’ Aliff kena maki balik bila mengadu dengan mak. Bila mengadu dengan ayah, ayah pula sporting je. Biasalah kedua ibu bapa kita mesti nak yang terbaik untuk kita.

Sumber : IG Dato’ Aliff Syukri