Wanita Ini Kongsi Petua Berkesan Hilangkan P4rut Jeraw4t Dalam Masa Seminggu. Sila Cuba Untuk Dapatkan Muka Flawless !!

Ada jeraw4t di muka ? Malunya hendak keluar, apa nak buat ini ? Mungkin lebih baik menyorok saja di rumah supaya orang lain tidak nampak kesan cel4 yang ketara pada wajah. Tetapi sampai bila perlu berbuat demikian dan sanggupkah memerap diri selama 24 jam di rumah ?

Masalah jeraw4t sebenarnya adalah perkara biasa yang dialami khususnya buat remaja yang baru meningkat usia. Bila ada jeraw4t di muka, seseorang biasanya jadi tidak yakin dengan wajah sendiri. Lebih-lebih lagi jika ada p4rut jeraw4t yang susah nak hilang.

Di bawah ini kami kongsikan dengan anda petua atau tips berkesan untuk menghilangkan p4rut jer4wat daripada Saudari Muyassarah Samad. Selamat mencuba !!

Step 1 : Sediakan bahan-bahan yang diperlukan.

Bahan-bahannya sangat mudah untuk didapati iaitu :

1. Asam jawa

2. Bedak sejuk

3. Air kosong

Step 2 : Ambil sedikit asam jawa ikut rasa hati. Kemudian tambah air kosong jangan terlalu cair dan jangan terlalu pekat dan gaul.

Step 3 : Ambil bedak sejuk campur sekali dengan pes asam jawa tadi. Kalau terlalu pekat jangan lupa tambah air sikit. Bila dah siap gaul, sapu pada bahagian muka yang ada jerawat tadi.

Terima kasih Saudari Muyassarah atas perkongsian ini. Semoga dapat memberi manfaat kepada mereka yang memerlukan tips dan petua ini. Kepada yang di luar sana, jika anda mempunyai masalah p4rut jeraw4t seperti ini, boleh lah cuba tips berkesan ini. Selamat mencuba dan semoga berjaya.

Silakan SHARE. Semoga bermanfaat..

Sumber : FB Muyassarah Samad by Berita Kopak

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..