” Baca Cerita Saya Ni Dulu, Lepas Tu Saya Nak Tanya. Salah Ke Saya Nak Kahwin Lain?.. “

Lelaki Ini Lu4h Perasaannya Sebab Mengapa Dia Nak Berkahwin Lain

Sudah pasti ramai wanita yang tidak senang jika suami mereka tiba-tiba mempunyai wanita lain di dalam hidupnya. Apalagi jika mereka berkahwin, tentu akan merasa kecewa dan mar4h. Marah kepada suami dan juga mar4h kepada wanita per4mpas suami kita itu.

Tetapi mungkin ada sesuatu sebab yang tidak diketahui yang membuatkan ianya berlaku. Seorang suami melu4hkan sebabnya dan meminta pendapat dari para netizen adakah apa yang dilakukannya itu benar atau salah.

Mari kita baca tulisan beliau seperti di bawah

Assalamualaikum admin. Harap admin postkan masalah saya ni. Umur saya 33 kerja, isteri 23 . Saya kahwin dengan isteri saya dah 4 tahun. Kami inginkn sangat zuriat tapi masih belum terima anak lagi. Kami berdua bekerja . Jadi tak ada masa untuk bersama. Ramai tanya saya bila nak ada anak tapi saya tak tahu nak bal4s apa.

Saya hanya mampu diam, senyum dan cakap tiada rezeki je. Ramai cakap kami tak usaha nak dapat anak sebab sibuk kerja kan. Ada kawan kerja sanggup kenalkan saya kahwin dengan perempuan cadangan diorang sebab mereka kata isteri saya tu mand0l.


Gambar Sekadar Hiasan

Kadang saya sed1h, m4lu. Kadang nak juga beristeri 2 tapi setiap pagi saya tengok muka dia, tak sampai hati nak s4k1tkan hati isteri saya sekarang. Yelah kami tak tahu siapa yang bermasalah. Macam mana saya nak ada anak kalau setiap malam saya ajak bersama je, isteri saya men0lak. Ada je alasan dia. Datang bulan laa . Penat laa . Sibuklaa.

Kadang saya tak tah4n saya paksa juga dia melayan saya tapi esoknya dia dem4m ( Terkej0t mungkin ) . Seorang isteri wajib melayan n4fsu suami kan tapi isteri saya ni tak bern4fsu melayan saya. Sekarang saya dah b0san. Tak bern4fsu tengok dia .


Gambar Sekadar Hiasan

Penampilan tak jaga. Tak wangi macam dulu, bre4st g3bu. Saya rasa nak kahwin dengan pilihan rakan sekerja saya ni . Salah tak pilihan saya ni. Lagipun pilihan kawan saya lagi cantik, mantap, gemp4l, putih berbanding bini saya sekarang ni. Daripada saya menahan n4fsu tengok cerita x baik saya berkahwin lagi . Tak berd0sa .

Nak mintak pendapat, salah tak saya nak kahwin lagi? Ke saya akan s4k1tkan hati isteri saya sekarang ni? Saya berkahwin nak ada isteri yang melayan saya dan nak anak! Jadi saya nak tanyala apa yang patut saya buat?. Sekian terima kasih admin.

Terima kasih Kerana Membaca. Berikan pendapat anda diruang k0mentar

Artikel Disediakan Dan Disusun Oleh Berita K0pak

Sumber : KRT