” Kelakar, ada-ada je lah Aafiyah us1k ibu.. ” – Netizen

Video Siti Aafiyah Mengus1k Ibunya, Dato Seri Siti Nurhaliza Untuk Merakamkan Video Buat Ramai Terhibur. Ad0i, Kelakarlah Aafiyah Menyak4t Ibu !!

Meninjau ke akaun Instagram Siti Aafiyah, p0sting terbaru yang dikongsikan telah menarik perhatian ramai peminat. Video yang berdurasi beberapa minit ini memaparkan Aafiyah sedang mengus1k ibunya yang sedang merakamkan video.

Dato’ Seri Siti Nurhaliza yang kelihatan sangat cantik dengan gaya solekannya ingin merakamkan video dirinya sendiri. Namun di sebalik video tersebut kelihatan Aafiyah yang sibuk ingin memasukkan permainan pokok kaktusnya dalam rakaman ibunya.

Tindakan Aafiyah itu ditepis oleh Dato Seri Siti dan melar4ng Aafiyah berbuat demikian. Namun Aafiyah terus menyak4t ibunya itu dan perkara ini membuatkan ramai peminat terhibur. Ia dapat dilihat dalam ruangan komen yang kebanyakkannya memberikan komen emoji ketawa.

Ramai juga yang memuji cara Dato Seri Siti memar4hi Aafiyah dengan nada lembut dan tidak sedikit pun meninggikan suara. Alahai, nampak comel pula gelagat dua anak-beran4k ini saling t0lak-men0lak pokok kaktus tersebut.

Jom tonton video di bawah :

Ada juga yang memuji penampilan Dato Seri Siti yang nampak begitu cantik. Antara komen-komen yang diberikan oleh netizen :

” Gel1 hati tengok.. Bud4k bud4k selalu jadikan mak mak dia yang g0jes tak jadi nak g0jes true color of life. Kids are soo trueee.. “

” Comel jer ibu mar4h.. cantiknya make up.. Haha bergad0h dgn anak. Kelakor.. Ada ada je lah Aafiyah us1k ibu. . “

” Macam cakap dengan adik je comel btoi.. Hahaha comel. Satu kali nak masuk jugak cactus pleasse ibu.. nyak4t ibu dia.. “

” Lawak aafiyah khalid , nak jugak suruh patung tu masuk.. Setiap rumah ada kaktus tu.. haha.. cantik datok makeup. “

” Aafiya kac4u ibu.. nak masuk jugak.. ya Allah suara dato sri ctdk manje sangat lah.. Masya Allah… Ibu nya cantik.. Cantik kaler lipstick tokti pakai..

” Prop tu penting tu ibuu. Macam anak saya lah baya2 ni ada je perang4i.. aritu simb4h ibu gn air.. Lucu Aafiyah ni suka nyak4t ibu.. “

” Comel lah aafiyah.. suka dia kac4u ibu dia.. manja betul suara dato siti.. cantik sangat dato siti… aafiyah pun comel.. “

Gelagat anak-anak ini sememangnya kadangkala menghiburkan dan sengaja dilakukan untuk meraih perhatian ibu dan bapa. Semoga Siti Aafiyah membesar dengan sihat dan menjadi anak yang solehah serta berjaya di dunia dan di akh1rat.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Dato Seri Siti Nurhaliza, Aafiyah Khalid

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..