” Drama Gerak Khas ke ni Jebat Jayden, eii ger4m la weh.. ” – Netizen

Video Telatah Anak Sharnaaz Ahmad, Jebat Jayden Berlakon Berbual Di Handphone Buat Ramai Terhibur. Amboi Jebat, Macam T1ru Gaya Baba Cakap Je. Comel Je Part Masa Sebut Nama Baba, Mommy Dengan Aunty Neelofa Tu !!

Jebat Jayden merupakan salah seorang anak selebriti yang mempunyai ramai pengikutnya. Jebat yang kini semakin petah bercakap membuatkan peminat terhibur dan tergelak setiap kali video Jebat dikongsikan kepada umum.

Meninjau akaun Instagram D’ Azie Gallery, telah dikongsikan satu video yang memaparkan gelagat Jebat sedang bercakap di talian. Jebat yang berlakon seolah-olah sedang bercakap dengan seseorang ini menuturkan dialog yang mencuit hati.

Part Jebat ingin mengakh1ri perbualan dengan mengatakan perkataan ‘ bye ‘ berulang kali memang sama gayanya dengan Sharnaaz. Nama pun anak baba, pasti sedikit sebanyak cara Baba bercakap akan diikuti oleh si handsome boy ini.

Pada perkongsian lain pula adalah video ketika Sharnaaz bertanyakan kepada Jebat mengenai nama Jebat, nama baba, nama mummy dan nama Neelofa. Wah sebutan Jebat kedengaran agak clear. Nama mummynya disebut Nabiya, manakala Neelofa pula Aunty FoFa.

Jom tonton video di bawah :

( Klik butang KANAN > untuk melihat video seterusnya )

Video gelagat comel Jebat ini menarik perhatian ramai. Kelakar lah Jebat ni, sama lucu dengan babanya yang suka membuat lawak. Antara komen-komen peminat :

” So cute, ee kenapa lah comel sangat niu Jebat. Ad0i heyoo tuan g1g1t kang haha. Cute to the max lah Jebat ni.. “

” Bye banyak kali tu ikut baba dia la kot. Dah pandai cakap macam macam skrip drama Jebat sekarang haha.. “

” Apa tuan, ayat tu kelakar haha. Drama Gerak Khas ke ni Jebat Jayden, eii ger4m la weh.. “

” Ikut cara baba cakap ni especially tang baik baik baik tu. Comel adorable sangat Jebat ni.. “

” Okay tone suara tu lembut sangat macam orang dewasa.. tu yang mahal. Sopannya cakap santun betul panggil tuan.. “

” Kelakar Jebat ni, haha Heyoo tuan. Yang last tu, bye bye bye bye, sah t1ru baba cakap. Lucu lah Jebat haha.. “

” Cutenya lembut berbicara, heyo apa tuan haha. ger4mnya tengok Jebat ni. Bye dengan baik tu, hai lah sebijik Sharnaaz haha. C0py paste baba punya cakaplah Jebat.. “

” Tak pernah tak kelakar Jebat ni. Macam Dr beradap betul baby ni. Heyo dan Part last ‘Bye, Bye, Bye’ tu sure Jebat ikut mcm org lain dok buat depan dia.. haha.. cute lahh.. “

Jebat Jebat, buat peminat tergelak sahaja melihat telatah comel Jebat ini. Kecil-kecil lagi sudah pandai berlakon, ala-ala drama Gerak Khas ni bertuan tuan lagi, hehe. Apa-apa pun, semoga Jebat membesar dengan sihat selalu dan menjadi penghibur hati baba dan mummy.

Silakan SHARE..

Sumber : IG D’Azie Gallery, IG Jebat Jayden, IG Berita Kopak

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..