” Anak akak tu golongan anak istimewa yang macam mana ? ” – Netizen

Sering Berkongsi Gambar Bersama Anak, Elisya, Pelakon Ainina Ahmad Terima S0alan Daripada Netizen Ingin Tahu Mengenai Peny4k1t Anaknya. Ini Jawapan Ainina..

Ainina Ahmad merupakan pelakon wanita yang aktif sejak usia 18 tahun lagi di awal tahun 90-an. Untuk pengetahun, Ainina juga merupakan anak kepada pelakon arwah Ahmad B. Lakonan pertama Ainina ialah dalam filem Mr. Os sebagai pelakon tambahan pada tahun 1987.

Pernah mendirikan rumah tangga bersama penyanyi Rahmat Mega dan telah dikurniakan dua orang cahaya mata perempuan. Sejak mendirikan rumah tangga, Ainina dilihat kurang aktif dalam bidang lakonan kerana menguruskan hal-hal keluarga. Namun, pada 2011, Ainina dan Rahmat mengambil keputusan untuk bercera1.

Selain bergelar pelakon, Ainina juga sangat  aktif dalam berniaga barangan k0smetik , makan kering dan biskut buatan hasil air tangannya. Kini, Ainina telah kembali aktif dalam bidang lakonan meskipun sibuk menguruskan anak-anak sebagai seorang ibu tungg4l.

Menerusi akaun Instagram, Ainina juga kerap berk0ngsi gambar bersama-sama dengan anak-anaknya iaitu Nur Ariana, 18 dan Nur Ara Elisha, 11 tahun. Terkini, Ainina telah berkongsi video yang merakamkan anak keduanya,  Elisha memberi pesanan kepada orang ramai untuk duduk di rumah sepanjang PKP.

Ikuti perkongsian vide0 itu di bawah :

Rata-rata netizen terhibur dengan video itu dan memuji Elisya yang kelihatan sangat comel. Antara k0men-k0men tersebut adalah :

Cute je dia… Xpe xpe… Mcm ni marah dia ek? abis laa auntie uncle semua x tak0t… Tambah suka nk tgk mar4h tu ade la…Hihih

” Suka tengok dia.. “

” Sabar. Elisya. Tak lama lagi jer.. “

” Janganlah mar4h sayang.. ” 

” Ok ok baik lah… Uncle duduk diam Kat rumah ya.. “

” Ala comey nya adik mar4h.. “

” Mar4h pun nampak ceria… “

” Comey nye Elisya… Hebat akak jaga anak syurga ni… Cantik die.. “

Namun ada seorang yang bertanyakan tentang peny4k1t yang dial4mi oleh Elisya pada ruangan komen, dan pertanyaan tersebut telah mendapat resp0n daripada Ainina.

Untuk rekod, Elisya mengal4mi Pradar Willy S1ndr0me dimana perkembangannya menjadi lambat, otot menjadi lem4h, mempunyai kecenderungan kuat makan dan tidak ada rasa kenyang. Apa-apa pun, kami dari Berita Kopak mendoakan semoga Elisya sentiasa diberikan kesihatan yang baik oleh Allah. Aamin.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Ainina Ahmad by Berita Kopak

Aktikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa  kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..