Ini Petua Mujarab Untuk Hilangkan Leng0h2 Badan, Kempiskan Perut Yang Gendot Dan Bu4ng Angin Dalam Badan.

Hasilnya Angin Ses4t Berdebus2 Keluar Daripada Badan. Kalau Tak Percaya, Sila Cuba !!

Masalah leng0h badan sering terjadi kepada kita yang berkerja sama ada bekerja di pejabat atau pun yang bekerja di luar pejabat. Malah suri rumah yang membuat tugasan harian di rumah juga turut mengalami masalah ini.

Faktor usia yang meningkat dan juga permakanan yang berlebihan dan tidak seimbang turut menyumbang kepada faktor perut buncit dan ada banyak ang1n dalam badan. Masalah ini kadang kala menyukarkan kita untuk melakukan aktiviti harian.

Jom baca perkongsian Saudari Azurah Ahmad mengenai petua untuk menghilangkan lengoh-leng0h badan dan dalam masa yang sama boleh mengempiskan perut yang b0ncit dan gendot serta membu4ng ang1n dalam badan.

Air rebusan daun pandan (berapa helai ikut suka tapi jangan ler sampai 1 rimbun ) + halia (2 inci diketuk) + gula batu (1 ketul). Rebus air dari 2 gelas jadikan 1 gelas. Minum suam2 sedap. Dapur pun wangi je sebab bau pandan.


Kredit Foto : Azurah Ahmad via MAHN

Fungsi air ni bagus untuk bu4ng ang1n dalam badan, kurangkan leng0h badan dan boleh bantu kemp1skan perut (al maklum ler dah 6 bulan bersalin. Nak hilangkan perut gend0t).


Kredit Foto : Azurah Ahmad via MAHN

Ikutkan elok buat 2x sehari tapi tak dan nak buat siang hari. Buat malam je 2 jam sebelum tido. Errmm hasil dia, bedebus2 angin ses4t keluar dari badan… Barang pun senang nak carik. Masih boleh telan. Cuba lah…


Kredit Foto : Azurah Ahmad via MAHN

Tonton Video Di Bawah :

Kredit Video : Resepi Orang Kampung Facebook

Terima kasih Saudari Azurah Ahmad atas perkongsian ini. Semoga dapat memberi manfaat kepada orang lain juga. Sama-sama kita jaga kesihatan diri kita seiring dengan umur yang semakin meningkat. Selamat mencuba..

Silakan SHARE Dan Semoga Bermanfaat.

Sumber : Azurah Ahmad via MAHN by Berita Kopak