Jangan Ingat Ustaz Hamadi Je Boleh Menyanyi Lagu Lagi Syantik

Makcik Ini Menjadi Viral Kerana Menyanyikan Lagu Lagi Syantik Dengan Penuh Perasaan Dan Gaya Tersendiri !!

Populariti lagu berjudul Lagi Syantik nyanyian penyanyi dangdut Indonesia Siti Badriah, memang kita ketahui sangat meluas. Dari kanak-kanak kecil sehinggalah orang dewasa pasti tahu lagu ini. Di mana-mana kita dapat mendengar lagu ini dimainkan tidak kira oleh radio, televisyen ataupun pemuzik jalanan.

Ramai juga yang cuba membawakan lagu ini versi mereka dan dimuatnaik di media sosial seperti Instagram ataupun Facebook.

Pengemar lagu ini dari kanak-kanak sehinggalah kepada ibu-ibu yang menghafal lagu ini tentu akan mengoyangkan badan atau sekurang-kurangnya ikut menyanyi apabila mendengar lagu kegemaran mereka ini.

Di sebuah video yang tular, seorang makcik yang dilihat begitu asyik menyanyi dan asyik berjoget mendengar lagu yang dipopularkan oleh Siti Badriah ini. Video yang dirakam diĀ  sebuah majlis itu menunjukkan ibu itu menyanyi dengan penuh perasaan sambil berjoget mengikut gaya seperti penyanyi asalnya.

Makcik ini begitu bersemangat mengalunkan lagu ini, mengkin dia sangat menggemari lagu ini

Gayanya menyanyi dan berjoget menghiburkan ramai orang

Lihat gayanya yang penuh perasaan seperti penyanyi sebenar

Walaupun usianya sudah tua, tapi dia menunjukkan semangat seperti orang muda

Video tersebut mendapat reaksi yang pelbagai dari para netizen. Ada yang memujinya kerana terhibur melihat dia begitu bersemangat dan menikmati lagu tersebut. Dan biaslah, tidak kurang juga yang mengec4mnya kerana dikatakan sudah berusia untuk menyanyi dan berjoget seperti gaya orang muda.

Apa pun kita harapkan dan berdoa agar makcik tersebut panjang umur dan sihat selalu!

Tonton VIDEO Penuh Makcik menyanyi Lagu Syantik Di Bawah

Apa Pendapat Anda?

Silakan SHARE Untuk Cerita dan Berita Menarik!

Artikel disediakan oleh Berita Kopak