Alahai, Cerdiknya Anak Kucing Ini. Macam Budak Kecik Tunggu Susu Dan Minum Susu…

Serius Comel Sangat !!

Kucing merupakan haiwan yang sangat lembut dan manja. Sifat nya yang comel dan manja boleh menghiburkan hati semasa kita dalam keadaan yang kurang ceria. Sebagai contoh nya ,kucing haiwan yang setia apabila sudah mulai jinak dengan tuannya.

Malah, kucing juga boleh menjadi pelindung terhadap keluarga kita. Kucing yang jinak juga memiliki keistimewaan tersendiri yang boleh menjadi peneman dan pengubat hati di kala kebosanan.

Dan sepertinya manusia, kucing biasanya akan menjadi manja kalau mahukan sesuatu. Manjanya seperti anak kecil yang meminta sesuatu, lebih-lebih lagi kucing yang masih kecil seperti video di bawah yang akan anda tonton di akhir artikel ini.

Video tersebut menunjukkan seekor anak kucing yang meminta susu dari tuannya. Gaya dia meminta dan menunggu susu bagaikan seorang anak kecil yang meminta susu dari ibunya.

Lihat dia menunggu tuannya membuat susu seperti anak kecil menunggu ibunya

Dia berlari ke tempat tidurnya dan bersedia menunggu susu dari tuannya

Lihat telatahnya benar-benar seperti anak kecil yang mahukan susu

Amboi siap berdiri lagi ya minum susu, bab4b nanti…

Comelnya, malah pandai pulak minum susu tu macam tu…

Video tersebut menjadi viral kerana ramai yang geram melihat aksi anak kucing itu yang begitu comel dan cerdik. Melihat gayanya meminta susu dan mendapat susu cukup menghiburkan hati sesiapa yang menontonnya.

Tonton VIDEO Kucing Cerdik Di Bawah

Apa Pendapat anda?

Jika anda Rasakan Artikel Ini Menarik, Silakan SHARE Ya ! Terima Kasih!

Artikel disediakan oleh Berita Kopak