Setelah Semua Orang Selesai Melakukan Akrobatik, Tiba-Tiba Lelaki 0KU Ini Datang Dan Aksinya Buat Semua Orang Tergamam !!

Keazaman dan semangat ju4ng adalah dua perkara yang menjadi kunci kejayaan sesorang. Tidak kira anda memiliki kelebihan ataupun berada dalam segala kekurangan tetapi jika kita mempunyai dua perkara yang di sebutkan itu, segalanya tidak mustahil.

Sebuah video yang viral di media sosial memperlihatkan beberapa orang yang melakukan aksi gimnastik di sebuah taman rekreasi. Mereka melakukan aksi akrobatik dengan berlari dan melompat sambil memutarkan badan beberapa kali di udara.

Salah seorang yang berada di dalam video tersebut adalah seorang 0KU yang pada mulanya dilihat menonton sahaja aksi akrobatik tersebut.

Terlihat di dalam video tersebut seorang OKU yang mengalami kecac4tan kakinya bersama dengan beberapa orang yang melakukan aksi akrobatik itu…

Mereka melakukan aksi akrobatik yang sukar ini seorang demi seorang…

Aksi ini memerlukan stamina dan latihan yang mencukupi

Tiba-tiba dilihat dia berjalan ke titik permulaan untuk melakukan aksi gimnastik, dan terdengar suara penonton bersorak

Dan penonton bersorak bila dia melakukan aksi akrobatik yang sukar itu tanpa ragu-ragu

Malah dia melakukan lompatan lebih banyak dari mereka yang melakukan sebelum itu dan mendapat sorakan padu orang ramai

Nama lelaki 0KU tersebut adalah Patrick Sumayang Batencil. Dia adalah salah seorang ahli kelab tarian Typeone di Cebu, Filiphina. Melihat aksinya menunjukkan kesungguhan beliau yang luar biasa dan menjadi inspirasi untuk semua orang yang menontonnya. Beliau membuktikan dengan keazaman dan semangat ju4ng yang tinggi, tiada yang mustahil. SYABAS Patrick!

Tonton VIDEO Penuh Di Bawah

Apa Pendapat Anda?

Silakan SHARE dan Semoga Bermanfaat!

Sumber : Facebook ANAK NG PISKI / Disediakan Oleh Berita Kopak