Loading...
Kesihatan

Akibat dari Tabiat Buruk Tersebut. Lihat Apa Yang Doktor Keluarkan Dari Dalam Perut Gadis Ini… Tonton VIDEO Penuh Pada Artikel

Akibat dari Tabiat Buruk Tersebut. Lihat Apa Yang Doktor Keluarkan Dari Dalam Perut Gadis Ini… Tonton VIDEO Penuh Pada Artikel

DOKTOR bedah di sebuah Hospital di Mangystau, Bandar Aktau, Kazakhstan baru-baru ini berjaya mengeluarkan gumpalan rambut dari perut seorang remaja perempuan.

Gumpalan rambut tersebut berwarna coklat kehitaman, memiliki ukuran 35 x 13 cm dengan berat 3,65 kilogram dan kelihatan seperti bentuk bayi yang baru lahir.

Dipetik dari Daily Mirror, Jumaat (27/7/2018), Pengarah Jabatan Bedah,Sultanbek Tumashev menyatakan yang gumpalan rambut tersebut hampir memenuhi perut gadis tersebut.

Pembedahan mengeluarkan gumpalan rambut

Setelah Sultanbek menyiasat melalui ibubapa gadis tersebut, diketahui gadis tersebut mempunyai tabiat mengunyah rambut dan menelan rambut. Akibat adanya gumpalan rambut itu, gadis tersebut memiliki tubuh yang kurus kerana kurang nutrisi.

Dia juga sering mengalami mual-mual sejak dua tahun terakhir, sehingga rasa sakitnya memuncak dan akhirnya dibawa ke hospital.

Setelah dilakukan pembedahan, doktor optimis bahawa gadis tersebut akan sembuh seperti sediakala dan telah dibenarkan pulang.

Nasib baik dia sempat diselamatkan dengan dibawa ke hospital dan dilakukan pembedahan. Akibat dari tabiat yang luar biasa memburukkan diri sendiri.

Apapun kita harapkan semoga beliau tidak mengulangi lagi tabiat buruk tersebut.

Tonton VIDEO Pembedahan Mengeluarkan Gumpalan Rambut Itu Di Sini

Apa Pendapat Anda?

Silakan SHARE Dan Semoga Bermanfaat.

Sumber : Daily mail / Youtube / terjemahan Oleh Beritakopak.org

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *